Оплата і доставка
★Доставка Вашого замовлення★
-
- Доставка товару здійснюється тільки в межах України.
- Доставка здійснюється лише службою Нова Пошта.
- Відправлення замовлень здійснюється з понеділка по п’ятницю того ж дня при оплаті (повідомлення про оплату також до вказаного часу) до 14.00 не враховуючи святкові дні.
- Замовлення, оплачене у п’ятницю після 14.00, відправляється у понеділок, не враховуючи святкових днів.
- Якщо покупець не забирає посилку, відправлену післяплатою, наступні замовлення будуть надсилатися йому тільки по 100% передоплаті
- Доставка до відділення Нової пошти замовлень сумою від 2000 грн – безкоштовно (у безкоштовну доставку не входить сума за післяплату).
- Оцінна вартість посилки вказується повна для надійного страхування Новою поштою.
★Оплата★
-
- Наложений платіж — оплата замовлення відбувається на складі Нової Пошти при його отриманні. Ви оплачуєте суму замовлення + суму за доставку (близько 70 грн) + суму за повернення грошей (20 грн + 2% від суми замовлення)
- Сума за повернення грошей — Нова Пошта стягує з вас відсоток за повернення грошей нам — вартість послуги післяплати становить 20 грн+2% від суми замовлення
- 100% передплата через термінал, додаток Монобанк, касу Приват Банку або систему електронних платежів Приват24. Реквізити для оплати надсилаються Вам на електронну адресу.
- Ваше замовлення має бути оплачене протягом 3-х днів після здійснення замовлення. На цей час він бронюється за вами.
- У разі, якщо замовлення не оплачується у строк, воно автоматично анулюється. Статус замовлення завжди можна перевірити в кабінеті покупця.
★Повідомлення про оплату★
Для того, щоб повідомити про оплату через термінал, додаток Монобанк, касу Приват Банку або систему електронних платежів Приват24, заповніть форму:
- Повідомте по формі за посиланням: ПОВІДОМИТИ ПРО ОПЛАТУ
★Відстеження вашого замовлення★
1. Трек номер посилки ми за замовчуванням повідомляємо вам електронною поштою в той же, або наступного дня після відправлення посилки.
2. Ви можете самі стежити за рухом вашої посилки, це можна зробити, ввівши трек номер у додатку, на сайті перевізника Нова Пошта або по телефону гарячої лінії Нової Пошти 0 800 500 609 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів);
3. З моменту прибуття ваша посилка 5 робочих днів зберігається на складі Нової Пошти безкоштовно, подальше збереження платне (10 грн за кожен день прострочення), тому у ваших інтересах відстежувати свою посилку самостійно, а не чекати смс повідомлення від перевізника, оскільки з технічних причин іноді смс Повідомлення не доходять.
4. Посилки надіслані післяплатою зберігаються на складі Нової Пошти 5 днів безкоштовно, а потім оформляється повернення посилки в магазин.
5. Коли посилка передана перевізнику, відповідальність за неї він і несе. Магазин не стежить за рухом посилок і не повідомляє покупця про прибуття посилки на склад – це робить перевізник.
★Повернення та компенсації★
Заводський брак продукції підлягає поверненню та заміні. Усі пересилання такого товару здійснюються за рахунок магазину. Обов’язковим є відео розпаковки для компенсації браку чи пошкодження внутрішніх складників. Відео повинне бути чітке та без редактури.
До заводського браку не належать: пошкодження захисної плівки, м’яті кутки та подряпини.
У разі пошкодження товару під час транспортування ми робимо повну компенсацію пошкодженого товару за умови дотримання обов’язкових умов: якщо посилка була розкрита в офісі Нової Пошти та був складений акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки. В акті має бути детально зазначено, що саме було пошкоджено.
Компенсація можлива лише в тому випадку, якщо з цієї посилки ви не отримали компенсацію з перевізника.
Часткова відсутність (не більше 30%) зовнішньої захисної плівки, потертості захисної плівки не класифікуються як пошкодження для оформлення компенсацій та повернення. Якщо товар вам не підійшов чи не сподобався – повернення такого товару немає.
Магазин залишає за собою право відмовитись від обслуговування в односторонньому порядку.
Бажаємо вам приємних та веселих покупок!