Часті питання
☆Як замовити?
Для того, щоб придбати товар у нашому магазині, Вам потрібно виконати декілька простих кроків:
- Обрати бажаний товар і версію (якщо доступна для вибору)
- Додати товар у кошик, натиснувши кнопку “купити“.
- Перейти в кошик
- Підтвердити замовлення, потім вибрати спосіб оплати і вказати дані для доставки:
-При виборі післяплати замовлення можна сплатити при отриманні на відділенні Нової пошти з урахуванням додаткової комісії (вартість послуги післяплати становить 20 грн+2% від суми замовлення додатково до вартості доставки)
–При оплаті на картку Монобанку чи Приват Ви отримаєте реквізити для оплати на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення. Після оплати повідомте про оплату по формі: повідомити про оплату.
-Чекати на замовлені найменування, номер ТТН буде надісланий Вам на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення.
☆Надійшло повідомлення про надходження, але купити не можу. Чому?
Спробуйте обрати іншу версію альбому. Якщо жодна недоступна, значить бажаний товар був у наявності, але був розкуплений. Підпишіться на повідомлення про наявність повторно.
☆Чому замовлення не приймаються по телефону?
Щоб вся інформація по доставці та оплаті була прийнята правильно і Ви отримали посилку якнайшвидше.
☆Це оригінал?
Так, всі диски оригінальні, нові та повністю запечатані. Є обов’язкові голографічні наклейки та коди.
☆Як дізнатись, що альбом є у наявності?
Якщо бажаний диск і версія додаються до кошика за допомогою кнопки “купити”, то він є в наявності. Якщо відображається тільки кнопка “повідомити про наявність”, значить його немає.
☆Чи можна замовити те, чого немає у наявності? Чи є предзамовлення?
Ні. Приймаються замовлення тільки на товари, які є в наявності та доступні для покупки на сайті.
☆Не можу зареєструватися:
- для оформлення замовлення не обов’язкова реєстрація. Якщо немає бажання реєструватися на сайті, просто заберіть галочку у полі “зареєструватися при оформленні замовлення”.
- помилка з некоректним ім’ям користувача
Значить, таке ім’я користувача вже існує. Додайте кілька цифр у кінці або змініть його. Також Ви можете скористатися ім’ям, яке автоматично генерується з Вашого електронної пошти. Ім’я необхідно вводити латиницею.
- де мені взяти пароль?
Пароль Ви вигадуєте самі. Він буде використовуватися для входу до Вашого облікового запису.
- некоректний email
Електронну пошту слід ввести з використанням «@» (наприклад lina@gmail.com)
☆Чи телефонує менеджер для уточнення замовлення?
Ні. Ми не уточнюємо по телефону замовлення, оскільки всі найменування є в наявності і доступні для замовлення. Усі необхідні дані для оплати, а також дані про відправлення надсилаються на електронну пошту.
☆Як швидко відправлять моє замовлення?
Відправки здійснюються щодня з пн-пт для замовлень оформлених (у разі післяплати) та сплачених (для оплати на картку обов’язково повідомити про оплату) до 14.00.
☆Чи можна замовити з післяплатою (з наложеним платежем)?
Так, відправки здійснюються післяплатою службою Нова пошта.
☆На яку суму замовлення безкоштовна доставка?
Безкоштовна доставка поширюється на всі замовлення від 2000 грн.
☆Чи є самовивіз?
Ні. Самовивіз тимчасово не проводиться.
Якщо у Вас ще залишилися питання, можете задати їх через повідомлення на електронну пошту магазину kpopshop.com.ua@gmail.com